Nii joo tuo viittaa tietty ilimajokisiin ku ovat nii ylypeetä hmmm mikäs siinä saahan tuota ei siin mit. mutta asiaa elikkä taas ympäristörikokseen. Tää onki taas sit ihan tuore liekö vielä valmiskaan mut ihan hyvä ajatus et ne halus snadin liikekeskuksen Ahonkylään kuusseiskan varteen et joo mut sitte kuka vttu siihen otettiin suunnittelijaks en ti mut pieleen meni taas tai no jos i-jokiset halus et ku jengi tulee s-joen läpi nii sit tää Ilmajoen Portti huutaa kaikille et hei tähän loppuu siti ja ny oot tukevasti junttilassa et täällä lentää paska pelloilla nku tää o parasta mitä me tiedetään et tänne o hyvä tulla suoraan navetasta haalareissa lemuten ja ostaa pullo sittisuudaa. Ni ja nojata sit reteesti traktorin paripyörään ja ottaa hörppy 3 minsan välein et kestää tsekata kylän naisten perät ja välillä kourasta munia ku sladdikarvat o aamurunkun jäljiltä kuivunu kii reiteen ni ja sit koneen perseessä o kylän levein lietelantatursas jonka kans on kiva sianpieremällä tsekata kelloo et kahen tiiman päästä työmatkaliikenne s-joelle o pahimmillaan et sit mä lähen baanalle mulkut stana ja oikasen pitemmän kautta et o se kiva tunne ihan ku Kimi Räikkönen johtais kisaa ku perässä o 3 kilsan jono toyota avensiksia ja mä keulassa minkä te vittu mulle mahatte tröötätkää oikeen kunnolla vaa stana mä oon tän kylän kunkku ootte mun mailla hvetin pukupellet. Ni että jos tää oli tarkotus nii sittehän toi mökki o ihan nappi et onnee vaan. –mut ohan se kauhee ja toi väritys viittaa yhteen nimeen en ny viitti julk. arvailla ottakaa selvää mä en jaksa ja ilmotkaa tai voithan säki ite mestari vaikka ilmottautua suoraan jos satut lukeen tän vars. jos sulla o jotain selitystä tohon juttuun. No väreis ei oo beigee mistä plussaa ja ohan toi yhdistelmä ainaki varsin omaperänen hmmm ei nää juuri muualla mistähän johtuis joo ja toki mökin massaki o ihan jees jos tollasesta sattuu tykkään eli siis ei tod. oo jees aivan kauhee vtun kattomuotoki o ku suurtaloussikalasta ja ei muuten mut ku mä joudun ajaa siitä ohi pariki kertaa pvässä nii ei juuri piristä perkele masentaa. –mut I:joella o ihan snygi kunnantalo sisällä vois tehä vähä remppaa mut muute kandee tsekata.

selvin päin 15.5.2013