Nii joo nuorena skolessa olin nku ylimielinen joskus nku nuoret kollit tapaa ja sit joskus uhosin et mä taidan alkaa suunnittelee eläimiä ja fiksuimmat teistä tajuu mihin toi viittaa ja sit tyhmille en ala selittään ja ny sit vanhana mäki oon ottanu suhdetta eläimiin aluks puolipakosta mut ny ihan omalla logiikalla et mä en halunnu ikinä mitään lemmikkii ku mun mielestä ne oli nii etovii ja viittas ihan johonki mitä mä en halunnu olla mut sit ihan viime aikoina oon tajunnu et siinä oli joku logiikka et mä en diggaa petoeläimiä tai en ainakaan koiria tai kissoja vtun massalemmikkejä ja tiättehän mistä yleensä erottaa petoeläimen saaliseläimestä koskee siis muita paitsi ei ihan täpöllä vesieläimiä no nii siis siellä ny raksuttaa et hurisee tänne asti ja ny mä päästän sut vaivoista et katto niitten silmien sijaintia siis pedoilla on silmät edessä et niillä o stereonäkö ja tarkkuutta ku saaliilla on silmät sivuilla et kenttä o mahdollisimman laaja funtsaa vaikka nii pitää paikkansa. Ja heti tähän perään pitää reh. nimessä tunnustaa et toki pedotki kuten karhu tai kettu vaikka tai sit siili toki ohan ne upeita et siis mä siis vaan tavistapaan diggaan pörrösistä ja söpömuotosista elukoista et tavis mikä tavis mut ku mulla se menee naismakuunkin nii mä oon 100% varma et tolla on joku evolituäärinen evolutionäärinen funktio ja mulla vaan on se niin vahvana et oon jatkuvasti pulassa esmeks pehmeämuotosten blondien kanssa. Nii et en vieläkään oo löytäny yhtään vakuuttavaa tutkimusta ihmisen (miel. naisen mut myös uroksen) kauneudesta et voiko olla noin vaikeeta no ny joku väittää et kauneus on katsojan jne. se o paskaa ainaki yleisesti mulla on niin hyvä naismaku et mä oikeesti nään heti kuka on hot et mm. mä hokasin Janina Frostellista heti ku näin eka kerran jossain vitun visailussa ku se oli vasta 17 tai jotain et huh ja tulihan siitä sit Suomen kuuluisin kaunotar monta vuotta jälkeen. No siis ku ottaa ton alun huomioon niin tää ehkä liippaa designia vai eikö muka nii mulla o nykyään – surprise surprise – kaks kaniinia et miten ne sopii tälle äkäselle dinolle nii ei ainakaan niin et mä niitä alistaisin tai jotain eikä ne tietty oo mitään riemukkaan älyllistä seuraa mut on vaan hauska oppii niittenki logiikasta kaikkee et niillähän on neljän peen selviytymisstrategia et pelkää-pakene-piiloudu-pane ja en mä ny jaksa kaikkee niistä selittää mut ainaki mut saa aina hymyileen ku ne peräkkäin laukkaa aamusin partsille et pyllyt ja töpöhännät pomppii ku ne ei osaa kävellä tai ravata vaan ne aina laukkaa t. siis pomppii tavallaan. –no siis mulla oli remppa ja vihdoin pääsisin muuttaan eteisen lattialta nukkuun makuuhuoneeseen ja oikeen sänkyyn mut sit samalla mun piti muuttaa kanihäkki sieltä makkarista pois partsille mut se ku ne ei ollu käyny ennen tässä asunnossa partsilla nii eihän ne ekana uskaltanu sinne mennä nii sit nerona tein niille ruokavanan sinne ja tottahan ne tuli aina vaan lähemmäs mut ei sit kuit. perille ja mä aattelin et ei mitään antaa ajan kuluu ja sit olin menossa illalla makkariin nukkuun vastapedattuun petiin nii sehän oli täys sontis et ne stanan rikolliset oli kussu ja paskannu puoli sänkyy ja mä hokasin et ku ne ei päässy niitten häkkiin nii niillä pitää olla toinen jättöpaikka ja ku se sänky oli siinä häkin paikalla ja pehmee nii ne oli ny ottanu sen vessaks ja vaik vähemmän tyyni kaveri ois vääntäny Puput-normal.jpgjo uunii päälle nii mä et mun moka ja väsytti ja vitutti et mä vaan käänsin petarin ja lakanan nku 180 astetta et se pahemmin kustu puoli oli pois ja kömmin petiin ja aloin lukeen vähän ja sit melkeen heti poikapupu pomppas sinne sängylle ja mä et tuu vähä lähemmäs ni mä pöläytän sut pois mut se jäi sinne jalkopäähän ja mä sit pian et mitä se puuhaa nii se päästi uudet kuset siihen ihan mun viereen ja sit ky pupu lähti et töpö vaan vilahti ku mä karjasin. –menihän se sit lakananvaihtoon ja hätyytin pois ja panin liukuovet kii ja aamulla sit iha pokkana panin niitten herkkunapua kuljetuskoppiin ja sinne ne mönki ja sit partsille ja ovi kii ulkohoitoon oppimaan tavoille pariks viikoks. Että noista kaniineista nii en voi oikeen suositella kellekään hyvällä omatunnolla.

7.9.2013 pikkupöllyssä