Tjoo sattu sellanen tos joskus et katoin telkusta Silta-sarjan yhtä jaksoa ja siinähän on tää clue et mä siis seurasin sitä ja tuntu tutulta et mä oon nähny tän mut ei pystyny lopettaan ku vaikka tuntu tutulta nii sit kuitenki oli erilainen ja vittu meinasin mennä ihan sekasin et oon ollu ky tosi toffeessa ku oon kattonu ku muistan kaikki henkilöt iha erilailla vaikka replat o ihan samoja voi vttu ku alko häiritteen. Sit jossain vaiheessa myöhemmin hokasin et toi sama sarja tulee yhtä aikaa jenkkilästä ja juutista siis eri kielillä ja ainaki toi jaksoki tuli siis kahtena kpleena ihan peräkkäin et se oli selitys tohon et tuntu ku olis nähny unta tai muuten sekoillu. Empä sit kattonu enää toiste ei jaksanu enää tota häröilyä. –mut sama juttu o ky muallaki ku mulla o kolme eri äsmarkettia ku käytän ja siis vittu on niillä rahaa nuoki kolme o kaikki rakennettu jotain 5 vuoden sisään et ky on ahnetta tallaajan rahoille ku noillakaan ei oo välimatkaa ku pari kilsaa et mitä jos vaik jättäis joka toisen noista rakentamatta ja alentais sillä hintoja nii luulis asiakkaan matkakuluille tulevan katetta? no siis mutta kyllä hämää ku noi o siis nii samanlaisii kaikkia kierretään myötäpäivään ja ekana on hevi ja sit leipä ja perällä sit kylmät mut sitte onki jo hönö asiakas nii kaavassa sisällä et ku allekirjottanu sit meinaa ojentaa kätensä et tosta mä otan kuus banaanirahkaa koriin nii siinä onki joku vitun soijamaito et mitä vttua tässähän ne o aina ollu ja sit alan kiertää ympyrää ja luen kaikki stanan etiketit et miks niitten on pitäny muuttaa mun tavaroitten paikkoja ja joskus jää kokonaan löytämättä ku mä en pysty uskoon et eikö ne tosiaan oo tässä aivan nku unessa ja sit ku taas löydänki ne rahkat nii seuraavan kerran meen taas ääsmarkettiin nii ensin hevi ja sit leipä ja sit ku pitäis tulla ne rahkat nii vittu viilit siinä ja rahkat ties missä vitun hornan tuutissa et taas saatana sama juttu ja tää o siis sitä et noi marketit o nii stanan klooneja ku voi olla mut sit kauppiaalle on myönnetty sen verran individualismia et saat sitte nää rahkat sijottaa ihan nku itte haluut et vittu ku mä sit pyörin siä ku puolukka piljardipöydällä et vähemmästäki vittuuntuu et voitaisko sopia et jos kerta jokasella kauppiaalla pitää olla muuten ihan samanlaiset marketit nii pannaan ne rahkatki sit samoihin paikkoihin vai? ja limsat. ja vispikerma. ja kanelien porkkanat aina samalle puolelle käytävää. ja lonkerot. nii lonkut siis lähelle kassaa et jaksaa kantaa. Mitra-normal.jpg–positiivista o et tänään tulee idols ja se paljo parempi junttiosasto ja sieltä se ihana Mitra huh pusipusi aivan satavarma voittaja.

21.11.2013 selvinpäin vaihteeks