Tää tulee ny väär. järj. mut olk. -Ninno nuo kanithan aiheuttaa jatkuvaa vaivaa jos vähä liiottelen ei ne oikeest kovin paljon mut ny sit juttu onko tosi vai ei siinäpä mietit no kaikkihan nää o nii et ohan ne sontinu mun kämpän monesti mut ny sit ku ohan ne ihan symppiksii ku mä meen nukkuun nii ne tulee siihen lähelle sit kans nukkuun et yl sängyn alle tai sit muuhu suojaseen paikkaan lähelle mut ku mä rempan aikana nukuin lattialla nii ne sit tuli aina siihe viereen matolle ja sit yks ilta mä olin unohtanu ottaa närästyslääkkeen t. jot. ja menin koisaan ja siinä sit unipuolessa muistan vaan et yritin pidättää närästystä eli happojen nousua mut sit ilm. patosin liikaa ku se sit purkautu nii lensi oikeen kunnon oksut vaakaan et mitä vittua mut se sit helpotti ja jatkoin vaan nukkuun ja (tää o hyvä juttu he) niin aamulla sit olo ihan ok ja sit näin pian pupupojan nii se oli ihan taturassa nii et se oli nukkunu siinä oman rakkaan isännän vier. ja sit kundi varottamatta ökää sen päälle et reilu meininki ja sit ootin et se putsaa ittensä ku ne o niin siistei eläimiä mut jossain vaiheessa huomasin et se vaan istuu ja tuijottaa seinää nku ei oikeen ois ollu paras fiilis ts. vitutti nii oliha mun pakko sit viedä se väkisin suihkuun et sai kaneli kunnon pelinja_tikkuvuori_2_l-normal.jpgsut ja sit sen jälkeen se oliki ihan ok et oli tyytyväinen vaik ei tykänny ku mä väkisin pesin sen mut kande sit. Siis täähä ny ei ollu mitenkää atria (ArkkiTehtuuRIA he) mut tulipa ladeltua mut ehkä sit posariin sitä et Tikkuvuoren pväkoti o hieno kuhan viä piha tukemaan a-tehtuuria pitäs saada jotain täydentävää ja rajaavaa massaa ja Kivistöntien varressa o hyvää housingia et ky täälläki osataan ku o pätevät ihmiset ja jotain kunnioitusta kotikylää kohtaan.

25.10.2013 pierussa